pühapäev, 21. mai 2017

Sitsid-satsid ehk nartsissipidu!

Kreeka mütoloogiast pärit legendi kohaselt sai nartsiss (Narcissus)oma nime jumaliku päritoluga kauni noormehe Narkissose järgi, kes allikal iseenda peegelpilti armus. Noormees ei suutnudki sealt enam lahkuda, niisiis sai temast lõpuks üks kaunis uus lill...

Hmm, pidi see ikka üks satsiline noormees olema! Ilmselt kandis ta tol päeval uhket volangidega kleiti, kui sinna allikale sattus (laenas ehk õe oma, sest püksid olid parasjagu pesus?). Mingit muud varianti ma siin küll ei näe, sest kuidas muidu kõiki neid sädelevaid sitse-satse seletada?

 `Tahiti`
`White Medal`

`Pink Smiles`
Nartsisse ma armastan! :) Ilusad head lilled. Minu aia muld ei ole küll nartsissikasvatuseks loodud (liiga kuiv), aga eks ma pean siis lihtsalt rohkem vaeva nägema. Ja kogu selle ilu nimel võib inimene ju ometi natuke pingutada. :) Mõned sordid lepivad minu aiaga paremini, kui mõned teised. Näiteks järgmine segupakist pärit nimetu iludus ja sort `Spring Pride` edenevad vägagi kenasti :)


`Spring Pride`
Hetkel kasvab nartsisse siin aias veidi alla 50 sordi. Ja kui ma oma tulbikasvatust üritan (erinevatel põhjustel) kuidagi koomale tõmmata, siis mõne huvitava nartsissi jaoks leidub aias ALATI vaba nurgake :D Nii ilusad lilled ju! :) Ja milline lõhn... Mmm...

Nimi täpsustamisel :)

Segupaki sõbranjed :)



`Jersey Star`
`Ticled Pinkeen`

`Taurus`

`My Story`
`Cheerfulness` õied oleks nagu kipsist tehtud

Sain jälle sordiga pettta :D

Järgneva `Tahiti` pähe ostetud sordieksimuse üle on mul küll väga hea meel, kasvab hästi ka kehvemates oludes :)


Ja lõpetuseks üks hunnitu sort, millel on ÜÜRATULT suured ja ilusad õied. Kahjuks on ta on mingil põhjusel otsustanud see aasta mitte õitseda, seega näitan ühte vanemat jäädvustust. Aga ta on seda väärt ka! :) Mmm, olid ikka ilusad ajad...

`British Gamble`

4 kommentaari:

  1. Väga ilusad ja armsad kevadõied. Parimad. Ja närilised neid ka ei taha

    VastaKustuta
  2. Tore ülevaade. Mõnusad kevadsatsid. Kujutlen neid aias. Ise tasapisi täiendan nartsisside osalust, mul neid siin vähe.

    VastaKustuta
  3. Vastused
    1. Tead, mul on ka see aasta kuidagi kehvemad, eks peab vahepeal väljakaevama ja vaatama, mis seal all siis on :)

      Kustuta