neljapäev, 20. juuni 2019

Kollaselt ja siniselt ehk... suviselt, ikka suviselt

Ei ole aega kirjutada - ei ole! Hoopis rohida on vaja. Ja kasta. Ja rohtu kitkuda. Ja lapsi kantseldada. Ja... ei mäletagi, mida kõike veel...
Aga näitame siis vähemalt pilte. Läbisegi ja valimatult. No midagigi! 😛
Äkki ikkagi leidub mõni, kes vaadata viitsib ja tahab...
Nepeta x faassenii 'Walkers Low'


Vahepeal sai natuke Taivit kollitamas käidud ja selline hädavajalik tuust jäi näppu. No kas pole kaunis?  💛💛💛 Ma ei tea, kuidas ma küll enne elatud sain?
Kibe tulikas Ranunculus acris `Flore Pleno`
Khm... jälle Taivi juurest - eelmise aasta saak 😀 Ja see lõhn...

Iirise värv on pildil kahjuks vale. Tegelikkuses on see "sinine" ikka täitsa lilla :D
Iris germanica ´Stepping Out ´
Väike võrdlus ka. Pojeng `Jan van Leeuwen` vs `Miss America`
Paeonia lactiflora 'Jan van Leeuwen'
Paeonia `Miss America`
Paeonia lactiflora 'Jan van Leeuwen'
 Ja lisame siis ikka ühe kollase ka siia otsa:
Paeonia Itoh 'Bartzella'.
Ja vahepeal õitsesid meitel siin lupiinid ja kahesugused lillad öölilled. Aga kust need teised lillad tulid???


Ja mõned ei pea üldse õitsema - on niisama ka võrratud. Vahest inimesed kurdavad, et neil teeb külm thunbergi kukerpuudele liiga. Mina ei kurda! Ja tegelikult pole sellest midagi halba, kui külm seda põõsast talvel tagasi kärbib, sest kevadine tagasilõikus on talle ainult kasuks, sest siis on rohkem uusi värvilisi võrseid. :)


Olgu siis natuke punast ka. Aga hästi natuke! 😛

Olelusvõitlus :)
See-eest valge on hea rahulik - ei käi närvidele. Lehvitame tädi Evele :)



Ja roheline on ka hea...

Ebajasmiinid panevad see aasta täitsa hullu, nii ka see :)
Philadelphus coronarius 'Variegatus`
Ja ilmselt ma ikkagi OLEN imelik, aga mulle endiselt meeldib hullupööra see valkjas jumikas (kohe kevadest alates!). Tegin loomulikult ka kogu puhmast pilti, aga selle peale jäi kogemata SUUR lehekott. Fui! Ja seda ma teile küll ei näita! Ühesõnaga, kes tahab see tuleb ja vaatab ise. Jumikat, ma mõtlen - mitte lehekotti! 😂
Centaurea dealbata
Natuke veeel kollast... :)

Sedum `Ice Ruffles`
Ja tsipake halle lehti :)
Läänelauk Allium amplectens
Ja vaat sellest tuustist olen ma ka iga päevaga aina rohkem vaimustunud. Juudaz, on ikka nunnu! 😍
Tervitused saadame taaskord Taivile :)
Harilik angerpist `Plena`

Filipendula vulgaris 'Plena'
Ahjaa, täna tegin rabarberimahla. Väikemees oli rabakate möödupuuks :)
 
Vaat sellised käivad rabakad. Kellel väiksed, nendele on mu hea uudis - te ei tee midagi valesti, teil on lihtsalt vale sort. Vot nii! :)


Aga muidu... oleme me natuke väsinud. Õnneks on kõik asjad nüüd maha saanud ja äkki läheb varsti kuidagi kergemaks. Vahepeal tahaks ju puhata ja mängida ka. Äkki jaanipäeval?

Hääd ja ilusat saabuvat jaani kõigile teile, kes te ikka seda blogi lugeda viitsite :)

2 kommentaari:

  1. Ilusat jaani teiegi peresse, tore pildirida oli ja angerpisti sisse armusin minagi eelmisel aastal juba muideks :D

    VastaKustuta
  2. Nii lopsakas ja õierohke dzungel on sul seal. :)

    VastaKustuta